Новини

Първото българско мобилно приложение бе отличено като „Бизнес идея на годината“
24 Юни 2015
Първото българско мобилно приложение бе отличено като „Бизнес идея на годината“

Първото мобилно приложение у нас за споделено пътуване „А!“, което е съвместн проект на комуникационна агенция Интеримидж в рамките на "Do the right mix - Придвижвай се разумно!"  и платформата за споделено пътуване Aha!CAR, бе отличено с челното място в категорията „Бизнес идея на годината“ в "Годишни награди на b2b Media - 2014". Пилотното издание на конкурса номинира най-добрите предприемачи, най-иновативните компании, най-креативните корпоративни офиси, както и социалноотговорни кампании, използващи иновативно мислене за постигане на значими резултати. Високата оценка на журито е мотивирана от бизнес насочеността на идеята паралелно към индивиди и компании и ясната й цел работи и да приобщава към споделеното пътуване дългосрочно, като възпитава устойчиво поведение за придвижване.

Освен млади хора, активно придвижващи се в града в повечето случаи до регулярни/ежедневни дестинации, приложението таргетира корпоративни групи за споделено пътуване , като достига до работодатели, разположени в бизнес паркове или индустриални зони далеч от центъра на населените места. Също така тази, които се помещават в сгради с недостатъчно свободни паркоместа. Продуктът представлява затворено пространство, в което служителите на дадена компания се свързват да пътуват до и от работните си места.

обратно към новини

Добави инициатива

Всички полета са задължителни
изпрати