кампанията

DTRM в България

„Do the right mix : Придвижвай се разумно"
Кампания на Европейската комисия в България (2013-2017)


„Do the right mix”е тригодишна информационна кампания за устойчива градска мобилност на Европейската комисия, която стартира през юни 2012г. В България тя преминава под мотото „Придвижвай се разумно”. В контекста на народопсихологията и навиците на българите за придвижване, както и на инфраструктурата в големите градове, дейностите са ориентирани да образоват и да подпомагат информирания избор и комбинирането на различни начини за придвижване.

Посланието е, че като се откажем от ползването на личния автомобил за всекидневно придвижване в града, можем да спестим средства от гориво, да увеличим физическата си активност, да спомогнем за намаляване на трафика и вредните емисии в атмосферата.

Информационната кампания в България се осъществява от агенция за връзки с обществеността Интеримидж като партньор на международната верига МОСТРА, която изпълнява проекти на Европейската комисия. За целите на българската кампания агенцията си сътрудничи с Министерство на околната среда и водите и работна група от 11 български експерти от институции, сдружения и компании.  

От 2015-та година инициативите "Придвижвай се разумно" и Европейската седмица на мобилността се обединиха в една по-мащабна и интегрирана кампания за градска мобилност. Повече за това прочетете в секция "За кампанията".

 

Добави инициатива

Всички полета са задължителни
изпрати